22 de setembre, 2009

...

He comès molts errors a la meva vida. Un dels pitjors ha estat intentar accedir en hora punta al centre de la meva ciutat amb cotxe. Recorrent.
Cobren bé els tècnics d'urbanisme? ho dic per si queda alguna plaça lliure... estic a l'atur. Fent allò que fem tant sovint de criticar la feina dels demés sense conèixer l'àmbit, estic disposada a queixar-me i jurar que tot plegat és una merda si ens posem a parlar dels urbanistes del meu poble. També juraré que ho podria fer millor. Però em consola saber que d'aquesta sobervia justificada segur que pequem la majoria dels sabadellencs i sabadellenques conductores aquests dies.
Visca la tornada al cole! i a la "cola"!

2 comentaris:

Anna ha dit...

nena, que avui era el dia sense cotxes, juas!

Gandhara ha dit...

jajajajaj, doncs no me n'havia enterat!!! que fort... ni jo ni uns quants, ya te digo! jejejeje
que raro que no m'arribés cap mail cadena recordant-m'ho!